Livrare şi retur
OPTIUNI DE LIVRARE
Costurile de livrare variază în funcție de destinație și de metoda aleasă. Acestea sunt calculate la finalizarea comenzii.
Livrarea produselor se realizează în orice localitate din Romania la o adresa fizica in termen de 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, prin curierat rapid: Sameday, GLS, DPD.
Pentru o comandă în valoare de minimum 300 de lei, livrarea este gratuită. Taxele de livrare sunt menționate pe factură și vor fi plătite împreună cu produsele comandate.
Din cauza anumitor situații pot exista întârzieri ale livrarii:
Perioade aglomerate în preajma sărbătorilor legale, cauzate de companiile de curierat sau erori legate de stoc (pe care vom încerca să le remediem cât de repede este posibil).
În cazul în care apare o întârziere iți vom oferi optiuni pentru a rezolva problema apărută: anularea comenzii, înlocuirea parțială sau totală a produselor (în cazul în care cele comandate nu sunt pe stoc) sau propunerea unei noi date de livrare.
Te rugăm să verifici cu atenție integritatea coletului în momentul livrarii. Dacă observi urme de deteriorare de orice fel, te rugăm să ceri curierului încheierea pe loc a unui proces verbal de constatare a eventualelor daune în dublu exemplar și să îl trimiți pe adresa de e-mail: joliesse.embroidery@gmail.com, acesta fiind necesara pentu a cere despăgubiri companiei de curierat în cazul în care produsele sunt deteriorate în timpul transportului.
RETURUL
Politica de retur:
Ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii, dacă au fost deteriorate în timpul transportului sau dacă există nemulțumire față de produse.
Produsul trebuie să fie în stare nouă, nespălat, fără urme de utilizare, cu etichetele originale atașate, în ambalajul original. Dacă în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.
Produsele personalizate nu pot fi returnate, acest aspect este mentionat la descrierea produselor.
Cum să returnezi un produs:
Pentru a returna produsele comandate, te rugăm să ne trimiți e-mail pe adresa joliesse.embroidery@gmail.com, în care să ne menționezi numărul comenzii, datele tale de contact și motivul returnarii. Vei fi contactat în maxim 48 de ore de la primirea mail-ului.
Odată ce returul este aprobat, îți vom oferi instrucțiuni despre cum să returnezi produsul.
Costurile de returnare:
Costurile de returnare sunt suportate de client, cu excepția cazului în care produsul este defect sau a fost livrat greșit.
Rambursarea fondurilor se realizează în termen de 14 zile de la primirea returului, prin aceeași metodă folosită la plată (rambursare pe card pentru plata cu cardul bancar, mandat poștal pentru plata ramburs sau transfer bancar în cazul plății prin transfer bancar).
Pentru comenzile plătite cu cardul bancar, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 14 zile de la acceptarea returului.
Se rambursează doar valoarea produselor, fără taxa de transport. În acest caz costul transportului retur va fi reținut din suma de rambursat. Așadar tu nu trebuie să achiți nimic curierului.
Dacă ai primit un produs deteriorat în timpul transportului, te rugăm să ne scrii cât mai repede pe adresa de e-mail joliesse.embroidery@gmail.com, cu descrierea situației. În cazul în care se dovedește faptul că produsul a fost deteriorat din vina noastră sau a companiei de curierat, îți vom oferi mai multe soluții și te rugăm să o alegi pe cea mai potrivită: înlocuirea produsului afectat cu alt produs, returul gratuit și rambursarea sumei integrale în cel mult 14 zile de la primirea returului sau oferirea unui voucher cadou (care poate fi folosit pe viitor la achiziția altor produse de pe site-ul nostru) reprezentând valoarea produsului (parțială sau totală, în funcție de situația respectivă).
Dupa ce una dinre variante va fi acceptata, aceasta va fi definitivă și nu vei mai putea schimba ulterior.